فهرست منتشر شده از مطمئن ترین و لیمن ترین اتومبیل های 2019
نوشته شده توسط : matin

مثل منوال هر ساله موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌های آمریکا IIHS لیستی از مطمئن ترین اتومبیل های سال را معرفی کرده است. طبق این لیست 57 خودرو موفق شده اند باعنایت به معیارهای این موسسه با انجام تست‌های ایمنی مختلف عنوان مطمئن ترین و ایمن‌ترین اتومبیل های سال 2019 را به خود اختصاص دادند. تمام مدل‌های این گروه موفق به دریافت نمره‌های خوبی ازلحاظ ایمنی عابرین پیاده شده‌اند. 30 مدل اول که به‌عنوان «انتخاب بسیار ایمن» به شمار می آید در آزمون شاخ‌به‌شاخ رتبه‌های فوق الععاده ای گرفتند. 27 مدل بعدی نیز به‌عنوان «انتخاب ایمن» سال برگزیده شدند و در آزمون تصادف و نور شب نمرات خوبی گرفتند. 
شایان ذکر است در لیست منتشر شده از سوی این موسسه، خودروهای کوچک و شهری عملکرد عالی از خود نشان داده‌اند که این مساله به این معنیست که اتومبیل سازان مطرح دنیا در صددند که ایمنی محصولات شهری و اقتصادی را به بالاترین سطح ممکن توسسعه دهند. از نکات مهم در این لیست، عدم حضور خودروهای بسیار کوچک و مینی ون‌ها است. 
همچنین از خصوصیات بارز لیست منتشر شده، عملکرد درخشان برندهای کره‌ای و ژاپنی است. بر همین اساس از خودروهای کره‌ای و ژاپنی این لیست می‌توان به مواردی همچون هوندا اینسایت، هیوندای النترا، کیا فورته، کیا نیرو، سوبارو کراس‌تک، سوبارو ایمپرزا و WRX اشاره کرد. در ادامه نام برندهایی مثل تویوتا، لکسوس، مزدا، اکورا و جنسیس نیز به چشم می خورد.




:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: